Wybierz interesującą Cię kategorię.

Przeglądaj artykuły, aby dowiedzieć się więcej na wybrany temat.


Badania marketingowe


Każda organizacja działająca w otoczeniu rynkowym doświadcza oddziaływania mikrootoczenia gospodarczego i zmuszona jest...

Czytaj więcej

Badania pracowników


We współczesnym świecie, w którym zmiany technologiczne i komunikacyjne postępują szybciej niż kiedykolwiek,...

Czytaj więcej

Badania ewaluacyjne


Ewaluację można zdefiniować jako "zróżnicowany zestaw metod i działań, zorientowany na krytyczną refleksję nad...

Czytaj więcej

Badania opinii publicznej


Badania opinii publicznej zazwyczaj dotyczą ważnych społecznie kwestii, takich jak preferencje wyborcze, reformy i decyzje...

Czytaj więcej

Badania eksperymentalne


W zależności od zastosowanej metodologii wyróżnia się wiele rodzajów badań ilościowych. Jednym z nich są badania...

Czytaj więcej

Badania psychograficzne


Psychografia w badaniach marketingowych jest jednym ze sposobów prowadzenia badań segmentacyjnych. Jej celem jest...

Czytaj więcej

Badania panelowe


Badania panelowe to proces gromadzenia danych w określonych odstępach czasu od tych samych respondentów. Podobną...

Czytaj więcej

Newsletter

Promocje, nowości produktowe i żadnego spamu!