research online

Satysfakcja pracowników

Sukces organizacji zależy nie tylko od tego, w jakim stopniu ze współpracy z nią są zadowoleni kontrahenci i zewnętrzni partnerzy. Równie istotna jest satysfakcja tych, którzy tę organizację tworzą - pracowników. Pracownicy zadowoleni z  płacy, warunków, w jakich wykonują swą pracę, relacji ze współpracownikami i kierownictwem oraz możliwości awansu mają poczucie, że sukces organizacji jest również ich osobistym sukcesem. Zadowolony ze swojej pracy pracownik z większym zaangażowaniem wykonuje obowiązki, przyczyniając się tym samym do osiągnięcia celów organizacji i jej sukcesu. Warto zatem inwestować w zadowolenie pracowników.

Jedną z takich inwestycji są badania satysfakcji pracowników. Pozwalają one uzyskać informacje o tym, z jakich aspektów pracy w organizacji pracownicy są zadowoleni w najmniejszym, a z jakich w największym stopniu. Odpowiednio zaprojektowane badania satysfakcji pracowników umożliwiają identyfikację przyczyn niskiego poziomu zadowolenia i ułatwiają podjęcie skutecznych działań.

Korzystając z bogatej oferty narzędzi ResearchOnline każdy pracodawca może uzyskać cenne informacje o zadowoleniu swoich pracowników, które pozwolą mu na efektywniejsze zarządzanie swoją organizacją. Użytkownik może skorzystać z merytorycznego wsparcia Zespołu ResearchOnline na każdym etapie badania.

Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą ResearchOnline.

Serwis www.researchonline.pl wykorzystuje tzw. cookies, czyli pliki tekstowe wysyłane do komputera Użytkownika służące usprawnieniu świadczenia usług. Zakres wykorzystywania plików cookies został opisany w Polityce Prywatności. Aby uniemożliwić zapisywanie cookies na dysku komputera należy zmienić ustawienia przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

x