Satysfakcja pracowników
Sukces organizacji zależy nie tylko od tego, w jakim stopniu ze współpracy z nią są zadowoleni kontrahenci i zewnętrzni partnerzy. Równie istotna jest satysfakcja tych, którzy tę organizację tworzą - pracowników. Pracownicy zadowoleni z płacy, warunków, w jakich wykonują swą pracę, relacji ze współpracownikami i kierownictwem oraz możliwości awansu mają poczucie, że sukces organizacji jest również ich osobistym sukcesem. Zadowolony ze swojej pracy pracownik z większym zaangażowaniem wykonuje obowiązki, przyczyniając się tym samym do osiągnięcia celów organizacji i jej sukcesu. Warto zatem inwestować w zadowolenie pracowników.
Jedną z takich inwestycji są badania satysfakcji pracowników. Pozwalają one uzyskać informacje o tym, z jakich aspektów pracy w organizacji pracownicy są zadowoleni w najmniejszym, a z jakich w największym stopniu. Odpowiednio zaprojektowane badania satysfakcji pracowników umożliwiają identyfikację przyczyn niskiego poziomu zadowolenia i ułatwiają podjęcie skutecznych działań.
Korzystając z bogatej oferty narzędzi ResearchOnline każdy pracodawca może uzyskać cenne informacje o zadowoleniu swoich pracowników, które pozwolą mu na efektywniejsze zarządzanie swoją organizacją. Użytkownik może skorzystać z merytorycznego wsparcia Zespołu ResearchOnline na każdym etapie badania.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą ResearchOnline.