Segmentacja rynku
Potencjalni nabywcy produktów lub usług firmy to zbiór różniących się od siebie pod wieloma względami grup. Różnice te często dotyczą cech wpływających na postawę klientów wobec danego produktu bądź też całości oferty, takich jak: wiek, płeć, dochód, styl życia, znajomość marki. Uwzględnienie kompleksowej wiedzy o tych różnicach, uzyskanej w badaniach segmentacyjnych umożliwia identyfikację najbardziej zyskownych grup klientów oraz prowadzenie skutecznych działań marketingowych, uwzględniających specyfikę danego segmentu. Badania segmentacyjne coraz częściej prowadzi się za pośrednictwem internetu.
Platforma ResearchOnline, oferująca kompleksowe narzędzia służące prowadzeniu internetowych badań ankietowych, stwarza badaczom możliwość szybkiej realizacji badań segmentacyjnych. Korzystając z intuicyjnego w obsłudze kreatora ankiet oraz bazy przykładowych pytań wykorzystywanych w badaniach segmentacyjnych można z łatwością zaprojektować badanie, które pozwoli uczynić marketingowe posunięcia jeszcze skuteczniejszymi.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się ze wszystkimi funkcjonalnościami kreatora ankiet ResearchOnline.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą ResearchOnline.