research online

Użyteczność produktu

Produkty i usługi są tworzone po to, aby zaspokajać potrzeby nabywców. Nie zawsze jednak - pomimo wysiłków ich twórców - potrafią na te potrzeby w odpowiedni sposób odpowiedzieć. Pojawia się wówczas rozbieżność pomiędzy oczekiwaniami nabywców a prezentowaną im ofertą.

Badania użyteczności produktu służą diagnozie obszarów tych rozbieżności. Pozwalają one na:

  • oszacowanie ogólnego poziomu użyteczności produktu,
  • uzyskanie informacji o częstotliwości i okolicznościach użytkowania produktu przez klientów, 
  • wskazanie konkretnych wymagań klienta, których nie spełnia produkt. 


Wnioski z dobrze zaprojektowanych badań użyteczności produktu mogą stać się praktycznymi wskazówkami, które pozwolą na lepsze dopasowanie oferty produktowej do oczekiwań klienta.

Korzystając z bogatej oferty narzędzi oferowanych przez ResearchOnline badacz może zaprojektować i przeprowadzić badanie online, które pozwoli na uzyskanie cennej wiedzy, jak precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klienta. Użytkownicy pakietów Pro i Premium mają również możliwość skorzystania z przygotowanego przez Zespół ResearchOnline zestawu gotowych narzędzi kwestionariuszowych i przeprowadzić badanie typu Conjoint.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o Analizie Conjoint.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą ResearchOnline.

Serwis www.researchonline.pl wykorzystuje tzw. cookies, czyli pliki tekstowe wysyłane do komputera Użytkownika służące usprawnieniu świadczenia usług. Zakres wykorzystywania plików cookies został opisany w Polityce Prywatności. Aby uniemożliwić zapisywanie cookies na dysku komputera należy zmienić ustawienia przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

x