Użyteczność produktu
Produkty i usługi są tworzone po to, aby zaspokajać potrzeby nabywców. Nie zawsze jednak - pomimo wysiłków ich twórców - potrafią na te potrzeby w odpowiedni sposób odpowiedzieć. Pojawia się wówczas rozbieżność pomiędzy oczekiwaniami nabywców a prezentowaną im ofertą.
Badania użyteczności produktu służą diagnozie obszarów tych rozbieżności. Pozwalają one na:
- oszacowanie ogólnego poziomu użyteczności produktu,
- uzyskanie informacji o częstotliwości i okolicznościach użytkowania produktu przez klientów,
- wskazanie konkretnych wymagań klienta, których nie spełnia produkt.
Wnioski z dobrze zaprojektowanych badań użyteczności produktu mogą stać się praktycznymi wskazówkami, które pozwolą na lepsze dopasowanie oferty produktowej do oczekiwań klienta.
Korzystając z bogatej oferty narzędzi oferowanych przez ResearchOnline badacz może zaprojektować i przeprowadzić badanie online, które pozwoli na uzyskanie cennej wiedzy, jak precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klienta. Użytkownicy pakietów Pro i Premium mają również możliwość skorzystania z przygotowanego przez Zespół ResearchOnline zestawu gotowych narzędzi kwestionariuszowych i przeprowadzić badanie typu Conjoint.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o Analizie Conjoint.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą ResearchOnline.