research online

Świadomość marki

Klient znający markę – odróżniający ją od marek konkurencyjnych, potrafiący przywołać jej nazwę, logo  i elementy oferty to klient, który ma dużą szansę przynosić firmie stałe zyski. Dbałość o rozpoznawalność i odpowiedni wizerunek własnej marki w świadomości klientów to działanie, które szybko procentuje. Odpowiednio zaprojektowane badania świadomości marki umożliwiają uzyskanie informacji o tym, w jakim stopniu marka jest znana klientom danej branży. Pozwalają one również na wysnucie wniosków odnośnie konieczności podjęcia działań, które uczynią markę bardziej rozpoznawalną.

Kreator Ankiet ResearchOnline oferuje wiele różnych typów pytań ankietowych, za pomocą których można uzyskać cenne informacje o różnych aspektach świadomości  własnej marki.  Korzystając z  pakietu Pro lub Premium użytkownik uzyska dostęp do przygotowanych przez Zespół ResearchOnline gotowych narzędzi kwestionariuszowych służących badaniu świadomości marki.

Kliknij tutaj, aby zapoznać się ze wszystkimi funkcjonalnościami kreatora ankiet ResearchOnline.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą ResearchOnline.

Serwis www.researchonline.pl wykorzystuje tzw. cookies, czyli pliki tekstowe wysyłane do komputera Użytkownika służące usprawnieniu świadczenia usług. Zakres wykorzystywania plików cookies został opisany w Polityce Prywatności. Aby uniemożliwić zapisywanie cookies na dysku komputera należy zmienić ustawienia przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

x