Świadomość marki
Klient znający markę – odróżniający ją od marek konkurencyjnych, potrafiący przywołać jej nazwę, logo i elementy oferty to klient, który ma dużą szansę przynosić firmie stałe zyski. Dbałość o rozpoznawalność i odpowiedni wizerunek własnej marki w świadomości klientów to działanie, które szybko procentuje. Odpowiednio zaprojektowane badania świadomości marki umożliwiają uzyskanie informacji o tym, w jakim stopniu marka jest znana klientom danej branży. Pozwalają one również na wysnucie wniosków odnośnie konieczności podjęcia działań, które uczynią markę bardziej rozpoznawalną.
Kreator Ankiet ResearchOnline oferuje wiele różnych typów pytań ankietowych, za pomocą których można uzyskać cenne informacje o różnych aspektach świadomości własnej marki. Korzystając z pakietu Pro lub Premium użytkownik uzyska dostęp do przygotowanych przez Zespół ResearchOnline gotowych narzędzi kwestionariuszowych służących badaniu świadomości marki.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się ze wszystkimi funkcjonalnościami kreatora ankiet ResearchOnline.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą ResearchOnline.